Wednesday, October 12, 2016

Forex Trading Meld Sjabloon

Forex Trading FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar al die wêrelde geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en julle blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget: Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs geen gemeenskap Balie uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te Hantering Desk uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USAAn Excel gebaseer Forex Trading Journal Spreadsheet. vir alle Forex valuta handelaars Volg jou prestasie vir alle 8220Currency Pairs8221, plus (7) bykomende (aanpas) dop kategorieë. Uniek vertoon uitleg en maklik om te gebruik 8211 selfs vir basiese Excel gebruikers. Volg en te analiseer beide PampL en pitte 8220At-'n-Glance8221 die lig van al prestasie statistieke. Images: TJS Tuis Menu 8211 al velle is mooi georganiseer deur kategorie. Belê in jou forex besigheid te begin die dop van jou ambagte vandag Volledige pakket, eenmalige fooi, 'n lae prys Gratis onbeperkte ondersteuning Koop TJS Elite GT Forex 8211 99Free Excel handel log sjabloon Ive het hierdie handel log saam in Excel - het gedink dat sommige van julle mag vind dit nuttig. Neem 'n blik op die meegaande woord lêer as Theres 'n paar los punte. Hopelik sal dit ontwikkel en weer geplaas van tyd tot tyd. Rogh T2W wysig Op versoek van Rogh, die eerste weergawe van die bogenoemde sjabloon verwyder - as daar 'n meer up to date weergawe is - asseblief scroll down Geredigeer deur timsk 7 Maart 2011 by 11:37. Rede: Bygevoeg wysig op operational versoek van die volgende lede soos hierdie post: timsk 4 Maart 2011, 12:03 geword Desember 2010 Re: Gratis Excel handel log sjabloon (V3) Hier is die nuutste weergawe van 'n gratis Excel hulpmiddel ek ontwikkel om elke analiseer ambagte risikofaktore, in die vorm van beloning / risiko verhouding en R verskeie. Dit is ook sy bruikbare wanneer die toets van nuwe handel stelsels om hul verwagting meet. Voel vry om dit te gebruik as jy wil. Dit is nie 'n groot vir intraday handel dryf as dit te lank neem om insette data, maar vir kwartaal ambagte langer help my om bedag kapitaalbeskerming wees. 'N Paar punte: Die aanvanklike inskrywings is fiktiewe net gebruik word vir die toets (Dit sal beter wees om net te vervang hulle eerder as om hulle te verwyder en risiko verloor die formules). Die geel kolomme is die enigstes wat data insette verg. Cell fout boodskappe (bv div / 0) het betrekking op leegmaak of 0 inhoud selle en reg te stel hulself op ooreenstemmende data entry. 'N Paar kolom verduidelikings: Beloning / risiko verhouding het 'n verhouding wat deur baie beleggers om die verwagte opbrengste van 'n belegging ten bedrae van risiko onderneem om hierdie opbrengste te vang vergelyk. Hierdie verhouding is wiskundig bereken deur die bedrag van die wins die handelaar verwag het toe die posisie is gesluit (dit wil sê die beloning) te deel deur die bedrag wat hy of sy staan ​​om te verloor as die prys beweeg in die onverwagse rigting (bv die risiko). www. investopedia / terme / fooie r / riskrewardratio. asp ComStamp Kommissie plus seëlregte. (Kommissie vasgestel op 2x8. Seëlregte 0.5 van die aankoop koste) Netto P / L wins of verlies insluitend kommissie en fooie. R verskeie R meerdere: PampL gedeel deur die aanvanklike risikobeoordeling. Jy wil hê dat jou verliese te 1R of minder wees. Dit beteken dat as jy youll sê kom uit 'n voorraad wanneer dit daal 50-40, dan is jy eintlik kry wanneer dit daal tot 40. As jy uit wanneer dit daal tot 30, dan is jou verlies is veel groter as 1R. Die twee keer wat jy van plan was om te verloor of 'n 2R verlies. En jy wil hê dat die moontlikheid ten alle koste vermy. Jy wil hê dat jou winste te ideaal veel groter as 1R wees. Byvoorbeeld, jy 'n voorraad te koop teen 8 en beplan om uit te klim as dit daal tot 6, sodat jou aanvanklike 1R verlies is 2 per aandeel. Jy maak nou 'n wins van 20 per aandeel. Aangesien dit 10 keer soveel as wat jy van plan was om die risiko wat ons noem dit 'n 10R wins. www. iitm / SM-risiko-en-r-multiples. htm Verwagting Gemiddeld (gemiddelde) van die R-veelvuldige. Verwagting gee jou die gemiddelde R-waarde wat jy kan verwag van die stelsel oor baie ambagte. Anders gestel, verwagting vir jou vertel hoeveel jy kan verwag om te maak op die gemiddelde, per dollar gewaag, oor 'n aantal ambagte. In die hart van enige handels - is die eenvoudigste van alle conceptsthat die bottom-line resultate moet 'n positiewe wiskundige verwagting wys sodat die handel metode om winsgewend te maak. Hoop jy vind dit usefulTo 'n winsgewende forex handelaar wees, jou handel soos 'n goed bestuurde onderneming. Opname en versigtig ontleding van jou ambagte is 'n belangrike faktor vir sukses. Rekords elke handel van al jul makelaars Verminder verliese wat deur die identifisering van swak punte in jou strategie Verhoog wins deur die ontleding van inskrywings en uitgange Sorteer ambagte te sien whats werk en wat isnt Stores screenshots en video van elke unieke handel View aandele kurwes vir enige parameter jy die opstel van, soos strategie, valuta of tydperk 'n goed onderhou Handel Meld raak jou eie persoonlike aanspreeklikheid afrigter. Dit is jou beste hulpmiddel om jou te help jou ambagte en verfyn jou handel gewoontes aan te teken. Die blad opstel is waar jy pas die Trade Meld wees presies wat jy nodig het vir jou eie handel styl en persoonlikheid. Kies slegs die statistieke wat jy wil aan te teken. Blaai deur die Parameters op te spoor en te kies uit die baie opsies wat verband hou met jou spesifieke styl van die saak. vul dan daardie keuses met jou eie name vir hulle heeltemal te pas. Tik die data oor elke handel wat jy op die blad Handel Input neem, sodat jy dan daardie inligting vir rekordhouding, ontleding en belasting verslagdoening kan gebruik. Die parameters wat jy gekies het om op te spoor sal hier vertoon op die blad Handel Input. Die uitleg kan so eenvoudig wees of as gedetailleerde as wat jy wil wees. Ten slotte 'n manier om 'n multi-been ambagte te teken Die toekenning uiteensetting kan jy elk van die bene van jou handel alles op een slag te wys, afsonderlik en tesame. Of jy veer-in, veer-out, of gebruik een van die vele verlies-herstel strategieë, soos stop-en-omgekeerde of koste gemiddeld, dit is die uiteindelike manier om dié inskrywings en uitgange te teken. Die blad Handel Meld Opsomming wys jou die sleutel resultate van jou ambagte gesorteer in 'n aanpasbare formaat wat maklik is om te ontleed en te verstaan. Die oorsig bladsy toon altyd jou oorwinning te verloor verhouding, jou aandele verandering, jou gemiddelde wins en verlies, jou aantal oorwinnings verliese, en jou agtereenvolgende oorwinnings en agtereenvolgende verliese. Draai jou forex data na inligting deur te doen 'n in-diepte analise van wat maak jy is geld en wat verloor jy geld Die blad Ontleding kan jy jou eie persoonlike verslae te skep. Druk van die log of uitvoer na 'n sigbladprogram. Die skep en hou om doelwitte in jou forex sal regtig jou winsgewendheid te versnel. Vinnig sien as jy jou doelwitte bereik met die vordering Tracker. Die blad Progress Tracker kan jy die gekombineerde resultate van al jou ambagte grafies sien elke dag, elke week, elke maand of elke jaar. Lys al jou forex makelaars rekeninge of hulle aktiewe of onaktiewe, woon of demo, of selfs rekeninge wat jy opgestel op die Forex Tester. Gebruik soveel makelaars rekeninge as wat jy wil in die handel Meld. Vir elke afsonderlike makelaars, gee jy jou basis geldeenheid, dan tik die naam makelaars, rekeningnommer, watter geldeenheid jy die geld in die lot tipe en regverdigheid bedrag hou. Die Trade Meld huisves beide Smeer Betting makelaars en tradisionele makelaars. Sien elke rekening onafhanklik, of 'n kombinasie van jou resultate vir alle makelaars in 'n keer. Verspreiding WEDSYFERS is dikwels bereik op makelaars platforms wat vra vir handel groottes soos bedrag per pit of bedrag per punt om daaroor gevoer word nie. Beide die sakrekenaar en die Trade Meld nou saamwerk met hierdie formaat. Binne die Trade Meld skep jy rekeninge en aanwys hulle as verspreiding verbintenis of standaard, mini, mikro of eenheid baie. Op grond van wat seleksie, is die handel insette bladsy onmiddellik verander word om die posisie grootte in die korrekte formaat te vertoon. Jy gaan regtig die ekstra myl. quotI wil jou geluk te wens vir die fantastiese werk youve op die Forex Smart Tools Ek is reeds hoogs beïndruk met die sakrekenaar gedoen, maar nou dat ek sien die Trade Meld ek eerlik dankbaar dat jy beide vir julle wy om te help sukkel handelaars soos ek . Jy moet regtig gaan die ekstra myl (s) in jou video ondersteuning van jou produkte. Im net jammer dat daar isnt iets anders wat ek kan koop van jou dankie lotquot kopiereg kopie 2009-2016 MINLYN LLC dba Forex Smart Tools bul Alle regte voorbehou bul Risiko-Openbaringsverklaring bul My AccountBest Trading Journal Sjabloon geword Julie 2014 Status: Lid 281 Posts Online Nou Ek het gesoek vir 'n handels - joernaal aanlyn 'n rukkie terug, maar kon nie regtig iets wat my geskik vind. So in plaas ek my eie joernaal in Excel. Dit was die beste ding wat ek ooit gedoen het om my handel te verbeter. Ek het 'n hele stelsel handel van nuuts af uitsluitlik op grond van die joernaal ontwikkel, en is met behulp van Excel om na te vors en nuwe idees te ontwikkel. My raad is geen moeite probeer om 'n sjabloon as dit waarskynlik gewoond elk geval pas by jou handel te vind. Bou vir jou iets van nuuts af. Dit is 'n paar van die dinge wat ek in my joernaal: 1) Trading Plan Hoekom ek handel Wat wil ek bereik Hoe gaan ek hierdie Trading Sielkunde te bereik en Trading aanmanings My stelsel uitgeskryf stap vir stap 2) werkkaart hierdie is waar ek getalle crunch volgens my stelsel 3) Grafieke ek 'n klomp van die grafiese aanwysers gebaseer op my stelsel 4 ontwikkel) handel Journal Dit is waar ek inligting oor elke handel insluitende - rekeningsaldo geldeenheid paar Koop / verkoop gekoop of verkoop teken op Pip koste Lot grootte Neem Wins in Pips, dollars en rekening Stop Loss in Pips, dollars en rekening Risiko te beloon verhouding resultaat van elke handel bv Neem Wins treffer, of stop verlies getref Onttrekking. plus 'n paar ander dinge wat gebaseer is op my stelsel 5) Resultate Dit is hier waar ek my weeklikse resultate insluitende - Aantal ambagte nommer van oorwinnings Weeklikse Win Tempo weeklikse wins Weeklikse wins Plus al gemiddeldes tot op datum aan te teken. Al my resultate word geplot op grafieke, sodat ek visueel kan sien waar my verhandeling is op. Ek het gesoek vir 'n handels - joernaal aanlyn 'n rukkie terug, maar kon nie regtig iets wat my geskik vind. So in plaas ek my eie joernaal in Excel. Dit was die beste ding wat ek ooit gedoen het om my handel te verbeter. Ek het 'n hele stelsel handel van nuuts af uitsluitlik op grond van die joernaal ontwikkel, en is met behulp van Excel om na te vors en nuwe idees te ontwikkel. My raad is geen moeite probeer om 'n sjabloon as dit waarskynlik gewoond elk geval pas by jou handel te vind. Bou vir jou iets van nuuts af. Dit is 'n paar van die dinge wat ek in my joernaal: 1) Trading Plan. Goeie inligting Zondervan Ek sal dit in ag, ek dont beteken om fout jy maar deur 'n kans het jy enige beelde. nie net vir my nie, maar vir ander beginner handelaars as hulle kom in en 'n blik op hierdie draad Indien nie, is dit al goed die inligting wat jy in jou Trading joernaal aan ons gegee is goed genoeg Dankie vir die deel. Dit is 'n paar van die dinge wat ek in my joernaal: 1) Trading Plan Hoekom ek handel Wat wil ek bereik Hoe gaan ek hierdie Trading Sielkunde te bereik en Trading aanmanings My stelsel uitgeskryf stap vir stap 2) werkkaart hierdie is waar ek getalle crunch volgens my stelsel 3) Grafieke ek 'n klomp van die grafiese aanwysers gebaseer op my stelsel 4 ontwikkel) handel Journal Dit is waar ek inligting oor elke handel insluitende - rekeningsaldo geldeenheid paar Koop / verkoop gekoop of verkoop teken op Pip koste Lot grootte Neem. Im nog steeds op soek na 'n oplossing buite Excel. My handel instrument is gebou met Excel, maar ek wil veral kaarte en kommentaar te vang. Presiese inskrywing data is nie regtig belangrik vir my op die oomblik, maar logika agter inskrywing / afrit en foute is wat Im op soek na Groot punt arjfca, ek stem saam met jou met foto's en kommentaar, wat ek dink dit is een manier wat nodig is vir toekomstige verwysing oor hoe die mark gereageer tipe gebeurtenis quotXquot. Sowel as seine of wat jy het. Maar ek dink dat deur ook 'n joernaal en die dop van wen of verloor gee 'n bietjie goeie uitsig oor die behoud van jouself verantwoordbaar met betrekking tot die doelwitte wat jy probeer te bewerkstellig. Dont get my Ek weet dat met handel soms is dit kan onlogies om doelwitte te hê, aangesien die mark kan doen net oor enige iets dit wil. Maar in hierdie. Baie logiese en sistematiese benadering Congrat weer Happy New Year. Indien nie aan die einde van Martin, is dit geskep om my eie en spesiale behoefte so moeilik om te installeer op 'n ander stelsel het spesiale Betaalde DLL om data te Interaktiewe Broker nedd globale veranderlike dll stuur om te vang en kopieer Data tussen Multicharts en Excel behoefte om spesifieke stel Gids tot baie wat gedoen moet word vir 'n newbie kodeerder soos ek. Ek hou van wat ek reeds. Vir seker dit kan 'n netjiese te vir ander te wees nie, maar sal dan moet aangepas Voordat dink dat ek nodig het om te konsentreer op die werklike besigheid. handel. Oor beurs: Ek het besluit die afgelope tyd om te werk met net. Ek hoor jy Buddy In ieder geval was dit regtig fenomenale, en dit beteken nie lyk newbie kodering vir my haha. Jy wed, ons almal moet fokus op die werklike besigheid handel. Met 'n goeie handel plan voor ons moet ons goed wees. Is daar iemand weet van 'n goeie handel tydskrif templates of sakeplan templates wat jy gebruik het voor of gebruik tans om insette van jou ambagte en hou van jou handel Hey whats up weer ouens, raai wat. Ek is aanlyn soek en ek eintlik gevind iemand wat 'n grafiek sjabloon wat wys jou hoe om jou rekening eksponensieel groei het. Hier is 'n pic en ek sal ook hul skakel insluit, moet jy dalk om in te skryf, en dit is wat suig, maar die inligting is baie waardevol in my mening, Ill kyk of ek kan plaas op die Excel vel myself. Ok never mind ek kon nie, maar jy kan jou gryp gratis hier www. forexsuccessfultraders / gratis-besigheid-plan (forexsuccessfultraders / ref / pmartinh121ampwbiz-plan-OPP) Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Hey whats up weer ouens, raai wat. Ek is aanlyn soek en ek eintlik gevind iemand wat 'n grafiek sjabloon wat wys jou hoe om jou rekening eksponensieel groei het. Hier is 'n pic en ek sal ook hul skakel insluit, moet jy dalk om in te skryf, en dit is wat suig, maar die inligting is baie waardevol in my mening, Ill kyk of ek kan plaas op die Excel vel myself. Ok never mind ek kon nie, maar jy kan jou gryp gratis hier www. forexsuccessfultraders / gratis-besigheid-plan (forexsuccessfultraders / ref / pmartinh121ampwbiz-plan-OPP). Laat my weet wat julle dink Of as jy 'n beter een


No comments:

Post a Comment